Tommy Lessing

2017/08/20

Geleë in die hart van Amerika se Silicon Valley, is daar in die stad San Josè ‘n plek met die naam van ‘Santana Row’.  Santana Row is ‘n nuwerwetse tipe ‘mall’ wat amper 17 hektaar groot of so groot soos ongeveer 4 gemiddelde plotte of ‘n kleinerige plasie is. In plaas daarvan dat alles onder een dak is, bestaan Santana Row egter uit woon-eenhede, kantore, restaurante, plekke van vermaak sowel as ketting en -klere winkels. Dit is so divers en dig bevolk dat Santana Row soms ‘n ‘stad binne ‘n stad’ genoem word. Santanta Row is nie ‘n ‘shopping mall’ nie. Dit is ‘n nuwe fenomeneen wat ontstaan het oor die laaste aantal jare, wat genoem word ‘n Leefstyl Sentrum.  Mense wat plekke soos Leefstyl Sentrums gereeld besoek of selfs daar bly, doen dit want hulle handhaaf ‘n sekere tipe leefstyl. Dieselfde geld vir mense wat in die gewilde ‘golf estates’ of ‘wildlife estates’ woon. Hierdie mense het ‘n baie spesifieke manier waarop hulle die lewe doen. Hulle leef en ervaar die lewe op ander wyse as ander mense. Het jy geweet dat Christene ook veronderstel is om, net soos mense wat in Leefstyl Sentrums leef, ‘n baie spesifieke leefstyl te handhaaf? Ons lees in

Gal 3:11 En dat niemand deur die wet by God geregverdig word nie, is duidelik; want die regverdige sal uit die geloof lewe.

Daar is 4 plekke in die Woord waarvan ek weet, waar dit geskrywe staan dat die regverdige deur die geloof sal lewe. Hy sal nie net lewe soos ‘die Ewige Lewe’ nie, hy sal hier op aarde ook lewe. Dit wys vir ons dat geloof nie ‘n kruk is, of ‘n towerstaffie, of ‘n spaarwiel nie. Geloof is ‘n leefstyl. Dit is spesifieke wyse waarop ons, as gelowiges, die lewe moet doen: elke dag, elke uur, elke minuut. ‘n Bekende skrywer het gesê, “Geloof is God se lewe, gemanifesteer deur ons.” Omdat geloof so belangrik is, is die geloof van die Christen, die primêre teiken van die duiwel en sy trawante. Wanneer ons van ons geloof geskei kan word, het hy gewen. As ons egter kan aanhou, het ons hom oorwin. Vandag gaan ons kyk na drie vyande van ons geloof, wat ons geloof kan vernietig as dit ons oorwin.

Vyand 1: Die afwesigheid van vertroue

Baie mense het al vir my gesê, “Pastor, ek weet ek het geloof, maar my geloof dra nie vrug nie. Dit werk nie.’ As dit vir jou bekend klink, dan het ek goeie nuus vir jou. Daar is waarskynlik niks fout met jou geloof nie. Daar is heel moontlik net nie voldoende vertroue saam met jou geloof nie.

Vertroue is die vuurpyl wat jou geloof lanseer. Dit is wat veroorsaak dat jou geloof vrug dra. Jy kan maar Skrif kwoteer totdat jy hees is. Jy kan selfs dade in geloof doen, maar as jy nie vertroue het in dit wat jy doen nie, sal dit nie vrug dra nie.

Ek noem daarom die eerste vyand van geloof, ‘die afwesigheid van vertroue’. Om te verstaan wat ek bedoel, moet ons eers gaan kyk na wat die Bybel sê oor vertroue:

Rom 4:21  en [Abraham] was ten volle oortuig dat Hy ook die mag het om te doen wat Hy beloof het.

Heb 4:16  Laat ons dan met vrymoedigheid (grieks parathesia – vertroue, versekering) na die troon van die genade gaan, sodat ons barmhartigheid kan verkry en genade vind om op die regte tyd gehelp te word.

Wanneer ons nie ten volle oortuig is van ‘n saak nie, sal ons nie geloof hê in daardie saak nie. Dit is dieselfde in ons geloofslewe. Dit is dan ook een van die redes hoekom so baie mense sukkel om bv. hulle genesing te ontvang. Tweedens sal ons, sonder die nodige vertroue, ook nie die vrymoedigheid hê om te vra nie. Kortweg gestel, sonder vertroue is dit onmoontlik om te glo. Die duiwel en sy trawante weet dit, daarom sal hulle moeite doen om jou vertroue weg te steel.

Iemand het eendag vertroue verduidelik aan die hand van ‘n leë glas langs ‘n waterkan. Om die water uit die kan in die glas te kry, moet ‘n krag werk. Daardie krag is vertroue of ‘om ten volle oortuig te wees’. Kortweg gestel kan ons sê dat die vertroue die krag is wat die water (ons geloof wat deur die Woord van God kom) in die glas (ons belydenisse of woorde) gooi.

As jy vol vertroue is, weet jy dat jy weet dat jy weet dat God se Woord presies sal produseer wat dit sê. Dit is ook nie net wanneer die omstandighede goed lyk nie. Ware vertroue is ten volle oortuig, ongeag hoe die omstandighede lyk.

Wen hierdie vyand

Hoe kan ‘n mens hierdie vyand wen? Eerste en die belangrikste is dat jy ‘ten volle oortuig’ moet word in jou gees voordat jy begin. Dit doen ons deur Woordstudie todat ons met sekerheid ten volle oortuig is van die wil van God vir ons situasie. Kyk wat sê die Woord in Heb 3:14

(14)  Want ons het deelgenote van Christus geword, as ons net die begin van ons vertroue tot die einde toe onwrikbaar vashou;

As jy die goeie stryd van geloof veg, is dit tweedens noodsaaklik dat jy genoeg krag het vir die stryd. Geestelike krag kan die verskil tussen voorspoed en armoede beteken, bevryding en onderdrukking, siekte en gesondheid, selfs lewe en dood. Hoe kry jy geestelike krag?

Jes 30:15  Want so sê die Here HERE, die Heilige van Israel: In terugkeer en rus lê julle heil, in stil wees en vertroue bestaan julle krag; maar julle wou nie

Volgens hierdie vers, kry ons geestelike krag deur vertroue!

Die krag wat deur vertroue kom, sal jou in die Woord kry as jy dink jy is te moeg om te studeer. Dit sal jou laat opstaan ​​vir ‘n tyd van gemeenskap met God wanneer jou vlees eerder in die bed sal bly. Dit sal jou in die kerk kry om deur die Woord gevoed te word wanneer jou liggaam vra om op die rusbank te lê. Vertroue is die krag van jou geloof. Gebed bereik nie veel totdat dit met vertroue aangepak word nie.

Die derde is om te kan bid met vertroue. Daar is niks heeltemal so kragtig soos ‘n gebed wat jy sonder twyfel weet, gaan gebeur nie. Hoe kom hierdie soort geloof tot stand?

Eerstens, deur vertroue dat God jou hoor wanneer jy bid. Jy begin met die volle oortuiging dat “Ek weet dat wanneer ek bid, God my hoor.” Dan moet jy seker wees dat jy bid ooreenkomstig die wil van God. Hoe doen jy dit? Deur die Woord te bid. God se Woord is Sy wil. Vind ‘n belofte in God se Woord wat met jou spesifieke situasie praat. Bid dan en staan ​​daarop. Sê vir jouself, “Ek weet dat ek God se wil bid omdat ek Sy Woord bid.” Na aanleiding van hierdie twee stappe kom die vertroue wat jy het waarvoor jy bid. Wanneer jy met vertroue bid, gebeur dinge.

Gebed

Here, leer my asseblief om ten volle oortuig te word in my hart sodat ek kan met vertroue in die geloof kan lewe. Amen.

One thought on “Vier Vyande van Geloof – Deel 1

Laat 'n boodskap

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out /  Verander )

Google photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google. Log Out /  Verander )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out /  Verander )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out /  Verander )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.